Zasady i tryb przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków w DBFO - Białołęka m.st. Warszawy
Wymagane dokumenty
Skarga lub wniosek powinny zawierać następujące elementy:
- imię, nazwisko oraz adres skarżącego/wnioskodawcy;
- w przypadku skargi:
- opis przedmiotu skargi (zaniedbanie lub nienależyte wykonywanie zadań, naruszenie praworządności lub interesów skarżącego, przewlekłe lub biurokratyczne załatwianie spraw lub inne);
- o co wnosi skarżący;
- uzasadnienie (opisujemy fakty, wskazujemy na nieprawidłowości, powołujemy się na załączone do skargi dokumenty, które uzasadniają złożenie skargi);
- w przypadku wniosku:
- opis przedmiotu wniosku;
- uzasadnienie (objaśniamy szczegóły sprawy, wskazujemy na wadliwe rozwiązania czy działanie DBFO);
- przedstawienie konkretnej propozycji zmian;
- ewentualnie- załączniki.
Miejsce złożenia i odbioru
- Skargi lub wnioski pisemne można złożyć:
- w sekretariacie DBFO – Białołęka: ul. Modlińska 190, 03-119 Warszawa, I piętro, pok. 106;
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sekretariat@dbfo.waw.pl;
- za pośrednictwem faksu: (22) 51 03 624.
- Zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi/wniosku jest doręczane przesyłką pocztową za potwierdzeniem odbioru na wskazany przez skarżącego/wnioskodawcę adres.
- Na pisemne żądanie skarżącego/wnioskodawcy zawiadomienie o sposobie załatwienia skargi/wniosku jest doręczane elektronicznie z użyciem bezpiecznego podpisu elektronicznego na wskazany adres e-mail.
Odpowiedzialna komórka organizacyjna
Skargi i wnioski przyjmuje i koordynuje sposób ich załatwienia samodzielne wieloosobowe stanowisko pracy ds. administracyjno-gospodarczych:
- nr telefonu: (22) 51 03 620, wew. 200, 241, 210
- e-mail: sekretariat@dbfo.waw.pl
- pokój nr: 106 i 112
Rejestr skarg i wniosków prowadzi samodzielne wieloosobowe stanowisko pracy ds. administracyjno-gospodarczych.
Termin udzielenia odpowiedzi
Skargi i wnioski są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w ciągu miesiąca.
Tryb odwoławczy
- Skargi i wnioski są załatwiane w samodzielnym jednoinstancyjnym postępowaniu uproszczonym.
- Skarżący/wnioskodawca niezadowolony ze sposobu rozstrzygnięcia może złożyć ponownie skargę/wniosek.
Uwagi
- W przypadku niewskazania przez skarżącego/wnioskodawcę imienia, nazwiska i adresu, skarga/wniosek zostaje pozostawiona(y) bez rozpoznania.
- Skargę/wniosek można wnieść ustnie do protokołu w siedzibie DBFO – Białołęka m.st. Warszawy.
Podstawa prawna
Metryka
Rejestr zmian
Rozwiń